Tot 23/07/2018 15% korting per m2 met kortingscode FOTOBEHANG

Artikel 1 – Webshop
1.1. De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder XXL Compleet B.V. en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kunt u ons KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens vindt u daar ook onze contactgegevens.
1.2. Onze webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.
1.3. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.
1.4. Sinds 5 juni 2012 is onze webshop verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende cookies. U leest hier meer over in onze privacy en Cookie Policy.
1.5. Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.
1.6. De webshop heeft een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten, om zich in te dekken tegen eventueel onterechte aansprakelijkheid die er wordt geclaimd door een klant.
1.7. Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan onze medewerkers u graag te woord. Bezoek hiervoor de klantenservice pagina [LINK]
1.8. U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief. U wordt dan periodiek op de hoogte gehouden van onze aanbiedingen.
Artikel 2 – Bedenktijd en Retourrecht
2.1. Herroepingsrecht is uitgesloten voor alle maatwerk-producten.XXL Fotobehang wordt voor u op maat geprint en gesneden. Dit houdt in dat het onder maatwerk producten vallen en deze buiten het herroepingsrecht vallen.
2.2 Producten die niet onder maatwerk vallen kunt u tot veertien dagen na ontvangst retourneren. U kunt uw product(en) retourneren via ons retourformulier. Dit formulier mailt u ingevuld naar retouren@xxlfotobehang.nl .Zodra wij dit formulier van u hebben ontvangen, ontvangt u van ons een bevestiging. U ontvangt binnen veertien dagen na ontbinding, het volledige bedrag terug. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.
2.3 Alleen volledig en correct ingevullen retourformulieren worden in behandeling genomen.
2.2. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking. Is er, om welke reden dan ook, schade aan het product ontstaan, dan bent u zelf voor deze waardevermindering aansprakelijk.
2.3. Er zijn een aantal producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden. Producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden binnen 14 dagen zijn maatwerk producten en producten waarvan de verzegeling is verbroken. Wij kunnen dan helaas geen geld restitueren, of de aankoop ongedaan maken.
Artikel 3 – De overeenkomst
3.1. De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of Paypal, of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.
3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3. U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau.
3.4. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een bevestiging per email van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.
3.5. Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan u te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijgt u van ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug. Dit kan nooit meer zijn dan 50 procent van het totale aankoopbedrag. Heeft u echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel ook een optie is, dan zullen wij u een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk aan uw wensen voldoet. Uiteraard kunt u van tevoren aangeven dat u dat niet wilt.
3.6. De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat.
Artikel 4 – De prijs
4.1. De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.
4.2. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.
4.3. Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.
Artikel 5 – Klachten
5.1. Klachten over de levering dienen in eerste instantie telefonisch aan ons gemeld te worden. Onze medewerkers staan u graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd bij u thuis af te leveren.
5.2. Klachten over het product zelf, dient u per e-mail te melden. Deze worden door ons persoonlijk beantwoord. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen met u contact opnemen om de klacht zo goed mogelijk op te lossen. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor u oplossen.
5.3. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd per e-mail of telefoon. Wij willen u ten allen tijde van een uitstekende service voorzien.
Artikel 6 – Kleur en kwaliteit
6.1. Bij het uploaden van uw eigen bestand is de koper verantwoordelijk voor het resultaat. De ingebouwde controle bij het uploaden van uw bestand beoordeelt de hoeveelheid pixels en niet de daadwerkelijke kwaliteit. Een onscherp beeld met wel het minimale aantal pixels zal vanzelfsprekend na uitvergroting tot XXL Fotobehang minstens even onscherp zijn. Dit kunt u niet indienen als klacht.
6.2. De kleur van uw afbeelding op het beeldscherm is opgebouwd uit RGB kleuren. (Rood-Groen-Blauw). Om de afbeelding te printen wordt deze omgezet naar CMYK (Cyaan-Magenta-Geel-Zwart). Dit betekent dat de geprinte afbeelding kan afwijken van de werkelijkheid.